Redakcijoje – skundai dėl nesąžiningų pardavėjų

Straipsnis  4 komentarų
AŠrifto dydis+- Spausdinti

Į „Mūsų laiko“ redakciją paskambino susigraudinusi jurbarkietė, norėjusi papasakoti, kaip jai vienoje Jurbarko prekybos vietoje per mažai grąžos atidavė, čekio nedavė, o apie tai informavus pardavėją – ši ją pačią melage išvadino. Moteris nepageidavo prisistatyti, bet norėjo šią istoriją paviešinti ir perspėti kitus pirkėjus, kad reikalautų čekio ir susiskaičiuotų grąžą dar prie kasų, ko ji pati nepadarė.

Ji pasakojo, kad grįžusi iš prekybos vietos namo ir suskaičiavusi grąžą suprato, kad neatgavo penkių eurų. Guodėsi, kad jai ir tokia pinigų suma yra didelė, brangus kiekvienas euras, nes viena augina sūnų, o jos alga maža. Be to, tąkart eidama į prekybos vietą ji ir teturėjo 20 eurų banknotą.

Moteris pasakojo, kad pirko nedaug mokyklinių prekių. Po maždaug 10 minučių moteris grįžo į tą pačią prekybos vietą, paaiškino situaciją tai pačiai pardavėjai, bet ši neatsiminė, ką ir kiek ji pirko, nepatikėjo jos žodžiais ir ją pačią melagyste apkaltino. „Pasijutau tari pati reikalaučiau pinigų, kurie man nepriklausė. Apsiverkiau ir išėjau“, – guodėsi moteris, kuriai buvo apmaudu ne tik dėl prarastų pinigų, bet ir pardavėjos požiūrio bei nepagarbaus elgesio su ja. Moterį iš karto sutiko su pasipriešinimu ir nė nepasidomėjo, kad gal įvyko elementari klaida, kurią paprasta ištaisyti.

Neužtenka vien čekio paprašyti – reikia jį atidžiai peržiūrėti. „Mūsų laikas“ yra gavęs ir daugiau jurbarkiečių skundų, kai grįžus iš prekybos centrų ir čekius pradėjus analizuoti paaiškėja, kad pirko ne vieną prekę, o pardavėja (tyčia ar netyčia) „įmušė“ tokias kelias. Arba turėjo sumokėti už prekę, kurios visai nepirko. Bet nė vienas, kuris tuo skundėsi, į policiją ar prekybos centro personalą nesikreipė. Paaiškindavo, kad tapo atsargesni – tose pačiose prekybos vietose iš anksto susiskaičiuoja, kiek už prekes turi mokėti ir kiek grąžos turi gauti bei visada čekius peržiūri prie kasos.

Šia tema prirašyta daug straipsnių. Prekybos centro atstovai ir vartotojų teisių apsaugos specialistai pataria einant apsipirkti ne tik susidaryti pirkinių sąrašą, bet ir gerai įsidėmėti, kokias pinigų kupiūras turite savo piniginėje. Pirkėjams praverstų ir atminties lavinimo pamokėlės. Ir ne tik todėl, kad geriau įsimintų, kiek kainuoja viena ir kita prekė, bet ir tam, jog mintinai žinotų, kokias pinigų kupiūras turi savo piniginėje.

Vis dėlto parduotuvių atstovai atkreipia dėmesį, kad nors dažnas pirkėjas, gavęs per mažai grąžos, negaili karčių žodžių kasininkams ir personalui, tačiau tik retas, gavęs per daug grąžos, grąžina permoką ar atneša prekę, kurios pardavėjas „neįmušė“, o pirkėjas išsinešė.

Policija, gavusi asmens rašytinį pranešimą apie galimą sukčiavimą ar apie vagystę iš parduotuvės, patikslinusi aplinkybes, pradeda ikiteisminį tyrimą.

Straipsnis  4 komentarų
Mūsų partneriai