Siekdama išklausyti daugiau skambinančių vaikų, „Vaikų linija“ ilgina darbo laiką

Straipsnis  0 komentarų
AŠrifto dydis+- Spausdinti

„Vaikų linija“ didina galimybes prisiskambinti pagalbos ieškantiems vaikams ir paaugliams. Pernai „Vaikų linija“ atsiliepė į daugiau nei 150 tūkstančių vaikų skambučių – išaugusi savanorių konsultantų komanda galėjo išklausyti 1 iš 4 pasikalbėti skambinusių vaikų (2013 metais galėjome atsiliepti į 1 iš 24 vaikų skambučių). Siekdama toliau didinti teikiamos pagalbos prieinamumą ir išklausyti daugiau sunkumus išgyvenančių vaikų ir paauglių, „Vaikų linija“ ilgina darbo laiką – nuo šiol „Vaikų linijos“ konsultantai į skambučius atsilieps kasdien nuo 11 iki 23 val.

2016 metais „Vaikų linija“ atsiliepė į daugiau nei 150 tūkstančių vaikų ir paauglių skambučių – 14538 skambučiais daugiau nei 2015 metais. Taip pat „Vaikų linijos“ konsultantai atsakė į beveik pusantro tūkstančio vaikų laiškų internetu. „Vaikų linijos“ svetainėje esančiame diskusijų forume, ieškodami palaikymo ar norėdami pasidalinti patirtimi, vaikai ir paaugliai parašė daugiau nei 1400 įrašų jiems svarbiomis temomis.Skambindami į „Vaikų liniją“, vaikai dažniausiai norėjo pasidalinti sunkumais dėl santykių su draugais, patyčių, santykių su tėvais, pasakojo apie patiriamą fizinę, emocinę prievartą, išgyvenamą baimę ir nerimą, vienišumą, ieškojo informacijos, susijusios su seksualumu ar lytiškumu, nerimavo dėl fizinės sveikatos.

Laiškuose vaikai daugiausia rašė įvairiais su brendimu susijusiais klausimais, pasakojo apie savižalą, dalijosi nemaloniomis patirtimis internete, išgyveno dėl patiriamų patyčių, nesutarimų su tėvais ir bendraamžiais. Pernai daugiau nei tūkstantis paauglių telefonu ir daugiau nei šimtas laiškuose su „Vaikų linija“ dalijosi mintimis apie savižudybę.Išklausyti, palaikyti ir sustiprinti vis daugiau skambinančių ar rašančių vaikų bei paauglių „Vaikų linijai“ padeda kiekviena auka ir organizacijai skirta parama. Pernai 43 proc. lėšų „Vaikų linija“ gavo iš tarptautinių fondų ir programų, 33 proc. skyrė valstybė ir savivaldybės, 14 proc. sudarė verslo parama, 5 proc. paaukojo privatūs asmenys ir tiek pat – 5 proc. – „Vaikų linijos“ uždirbtos lėšos. Kviečiame visus, norinčius padėti išklausyti vaikus, palaikyti „Vaikų linijos“ veiklą, skiriant dalį savo gyventojų pajamų mokesčio – visa reikalinga informacija čia https://goo.gl/Wnjl19.

Kviečiame susipažinti su 2016 metų „Vaikų linijos“ metine ataskaita https://issuu.com/vaikulinija/docs/vaiku_linijos_2016_metu_veiklos_ata ir prisidėti prie „Vaikų linijos“ veiklos.Apie „Vaikų liniją“: „Vaikų linijos“ Lietuvoje veiklą organizuoja: VšĮ „Vaikų linija“ Vilniuje, Kauno vaikų gerovės centras „Pastogė“, Kauno Dainavos jaunimo centras ir Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba. „Vaikų linija“, teikdama pagalbą vaikams europiniu numeriu 116111, bendradarbiauja su Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos specialistais.

Apie vaikų liniją

„Vaikų linija“ yra ilgametė Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacijos narė, priklauso tarptautinei organizacijai „Child Helpline International“, vienijančiai 181 vaikų linijas 139 pasaulio šalyse, yra viena iš Europos tinklą prieš patyčias „European Anti-bullying Network“ įkūrusių organizacijų ir šio tinklo narė, priklauso Europos nacionalinių saugesnio interneto centrų tinklui „Insafe“.

Straipsnis  0 komentarų
Mūsų partneriai